KudoZ home » Polish to English » Law (general)

dane osobowopoznawcze

English translation: data/evidence of one's character


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:dane osobowopoznawcze
English translation:data/evidence of one's character
Entered by: maziak

15:02 Nov 21, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: dane osobowopoznawcze
protokół z posiedzenia sądu
maziak
data/evidence of one's character
Explanation:
funkcjonujace at common law 'evidence of one's character' moze byc uzyta w procesie a polskie dane osobopoznawcze moga dotyczyc zarowno oskarzonego jak i osoby skazanej, ale nie znam innego terminu, ktory bylby tozsamy przedmiotowo z zakresem danych osobopoznawczych.

chodzi o cechy osobowosci, charakter, zachowanie sie przed i w trakcie popelnienia czynu zabronionego, podatnosc na 'spaczenie'...
dane osobowe taki jak imie i nazwisko sila rzeczy musza byc czescia danych.
Selected response from:

pocominick
Grading comment
Dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienia,
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4data/evidence of one's characterpocominick
4personal detailsSylwia Dziuba
2personal identification data
Dariusz Saczuk


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
personal identification data


Explanation:
Jako laik zrobiłbym tak.

Dariusz Saczuk
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 815

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personal details


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2008-11-21 15:48:10 GMT)
--------------------------------------------------

The Polish like to complicate things :)

Sylwia Dziuba
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 39

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
data/evidence of one's character


Explanation:
funkcjonujace at common law 'evidence of one's character' moze byc uzyta w procesie a polskie dane osobopoznawcze moga dotyczyc zarowno oskarzonego jak i osoby skazanej, ale nie znam innego terminu, ktory bylby tozsamy przedmiotowo z zakresem danych osobopoznawczych.

chodzi o cechy osobowosci, charakter, zachowanie sie przed i w trakcie popelnienia czynu zabronionego, podatnosc na 'spaczenie'...
dane osobowe taki jak imie i nazwisko sila rzeczy musza byc czescia danych.


pocominick
Specializes in field
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienia,