KudoZ home » Polish to English » Law (general)

Ochrona przeciwpożarowa

English translation: fire prevention, fire protection; fire safety


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ochrona przeciwpożarowa
English translation:fire prevention, fire protection; fire safety
Entered by: Polangmar

15:58 Jan 31, 2009
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / prawo pracy
Polish term or phrase: Ochrona przeciwpożarowa
W nazwie stanowiska pracy: "Samodzielne Stanowisko Pracy Inspektora do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej"
Marek Koprowski
fire prevention/protection
Explanation:
Słownik budowlany.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim uczestnikom dyskusji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6fire prevention/protectionPolangmar
4 +3Fire Safety
Tomasz Poplawski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
fire prevention/protection


Explanation:
Słownik budowlany.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1665
Grading comment
Dziękuję wszystkim uczestnikom dyskusji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
5 mins
  -> Dziękuję.:)

agree  bajbus: fire protection
13 mins
  -> Dziękuję.:)

agree  Dariusz Saczuk
22 mins
  -> Dziękuję.:)

agree  Mateusz Kalinowski
1 hr
  -> Dziękuję.:)

agree  drugastrona: fire protection
6 hrs
  -> Dziękuję.:)

agree  orchid8
19 hrs
  -> Dziękuję.:)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Fire Safety


Explanation:
http://tinyurl.com/co8zjj

Nic nie ujmując rozwiązaniu szanownego przedmówcy, chcę dodać, że "u nas w Chicago" taki ktoś nazywa się "Fire Safety Inspector"

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 164

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bARBARA Marszalek: widziałam ostatnio w tekście Fire and Life Safety, chociaz nie w kontekscie stanowiska
2 hrs

agree  Bubz: Dla mnie : "Health and Safety Inspector" jako calosc w zupelnosci wystarczy (i na pewno wiadomo, ze chodzi o BHP i ochrone przeciwpozarowa)
9 hrs

agree  Arkadiusz Witek
198 days