KudoZ home » Polish to English » Law (general)

otwarty katalog

English translation: non-exhaustive list


11:37 Aug 18, 2010
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / letter
Polish term or phrase: otwarty katalog
Ponadto podejrzewam, że Pan x nie zgodzi się na otwarty katalog przyczyn opóźnienia z uwagi na które odpowiedzialność Klienta będzie wyłączona. W związku z tym proponujemy usnąć słowo ... oraz opisać inne powody opóźnienia jako techniczne i powstałe pomimo zachowania należytej staranności przez spółkę y – w takim wypadku możliwe, że taki zapis nie wzbudzi protestów Pana x. Ponadto, osiągniemy szeroki zakres sytuacji w których zostanie wyłączona odpowiedzialność Klienta.
Monika Kasińska
Poland
English translation:non-exhaustive list
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Iza Kryjom
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2non-exhaustive list
Iza Kryjom
3open-ended catalogue
Bartosz Rogowski
3wide range of reasonsIwona Nawrot


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wide range of reasons


Explanation:
może podpasuje? :)

Iwona Nawrot
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
non-exhaustive list


Explanation:
IMHO

Iza Kryjom
United States
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rzima
8 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  Krzysztof Kajetanowicz
22 hrs
  -> Dziękuję :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
open-ended catalogue


Explanation:
Krótko i węzłowato.

Bartosz Rogowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99