KudoZ home » Polish to English » Law (general)

komisja ofertowa

English translation: tender committee


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:komisja ofertowa
English translation:tender committee
Entered by: tsering6

09:27 Feb 1, 2012
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: komisja ofertowa
w skladzie X,Y,Z na posiedzeniu dnia... rozpatrzyla zebrane oferty na linie produkcyjną
tsering6
Poland
tender committee
Explanation:
Częściej spotykane, również w dokumentach UE. Bid committee, bidding committee występuje głównie w kontekście kandydowania do organizacji różnych imprez sportowych (igrzysk, mistrzostw), swoją drogą nie znam polskiego odpowiednika - może komitet kandydacki?
Selected response from:

Katarzyna Landsberg-Polubok
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tender committeeKatarzyna Landsberg-Polubok
4Bidding Committee
petkovw
4bid committee
Karol Kawczyński


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bid committee


Explanation:
http://www.toronto.ca/committees/bid-committee.htm

Karol Kawczyński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 466
Notes to answerer
Asker: uprzejmie dziekuję:)


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bidding Committee


Explanation:
,

petkovw
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 26
Notes to answerer
Asker: uprzejmie dziękuję:)


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tender committee


Explanation:
Częściej spotykane, również w dokumentach UE. Bid committee, bidding committee występuje głównie w kontekście kandydowania do organizacji różnych imprez sportowych (igrzysk, mistrzostw), swoją drogą nie znam polskiego odpowiednika - może komitet kandydacki?


Katarzyna Landsberg-Polubok
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MirWit: popieram "tender":)
1 hr
  -> dziękuję!

agree  whole grain
4 hrs
  -> dziękuję!