KudoZ home » Polish to English » Law (general)

ustanie stosunku pracy w wyniku rozwiązania

English translation: ceased


10:52 Mar 11, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: ustanie stosunku pracy w wyniku rozwiązania
cdn. poprzedniego pytania:-)
Dokładnie punkt brzmi: Stosunek pracy ustał w wyniku:
1. rozwiązania (np. rozwiązanie umowy z upływem czasu, na który została zawarta; porozumienie stron)
2. szczególne
3. wygaśnięcia
Wiem, że najlepsz termin to "termination", ale w tym przypadku byłoby: employment terminated due to termination...
Awita
English translation:ceased
Explanation:
employment relationship ceased due to termination
Selected response from:

madziag
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1niżej
awdotia
3 +1ceased
madziag
3 +1discontinuance/discontinuation of employment
Astro Jaroslaw Rutkowski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ustanie stosunku pracy w wyniku rozwiązania
discontinuance/discontinuation of employment


Explanation:
propozycja

Astro Jaroslaw Rutkowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
2 hrs
  -> thanks and good morning Canada

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ustanie stosunku pracy w wyniku rozwiązania
ceased


Explanation:
employment relationship ceased due to termination

madziag
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: cessation of employment istnieje, ale głównie na stronach australijskich i nowozelandzkich
6 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ustanie stosunku pracy w wyniku rozwiązania
niżej


Explanation:
można też chyba powiedzieć: "cancellation / dissolution of an employment relationship"

i wtedy "the employment relationship was terminated due to dissolution.."

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
1 hr