To whom it may concern

English translation: w celu przedstawienia odnośnym wladzom/ do wszystkich zainteresowanych / do odnośnych władz / ZAŚWIADCZENIE

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:To whom it may concern
English translation:w celu przedstawienia odnośnym wladzom/ do wszystkich zainteresowanych / do odnośnych władz / ZAŚWIADCZENIE
Entered by: Zenzka

10:24 Oct 9, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law (general)
Polish term or phrase: To whom it may concern
Wiem, co to znaczy, ale jak to ładnie ująć? "Do wszystkich zainteresowanych"? Czy jest na to jakaś utarta formułka?
Zwrot pochodzi z dokumentu poświadczającego zatrudnienie pewnego jegomościa :)
Zenzka
Poland
w celu przedstawienia odnośnym wladzom/ do wszystkich zainteresowanych
Explanation:
może jedna z tych propozycji?

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-10-09 10:30:37 GMT)
--------------------------------------------------

może też po prostu \'zaświadczenie\'?

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2004-10-09 10:57:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://groups.google.com/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&scoring=...
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję wszystkim za sugestie - "zaświadczenie" wydaje mi się najlepsze w tym kontekście :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5w celu przedstawienia odnośnym wladzom/ do wszystkich zainteresowanych
MonikaSojka
4do wszystkich zainteresowanych
darotob


Discussion entries: 6





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
do wszystkich zainteresowanych


Explanation:
Juz bylo

darotob
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 113

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
w celu przedstawienia odnośnym wladzom/ do wszystkich zainteresowanych


Explanation:
może jedna z tych propozycji?

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-10-09 10:30:37 GMT)
--------------------------------------------------

może też po prostu \'zaświadczenie\'?

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2004-10-09 10:57:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://groups.google.com/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&scoring=...

MonikaSojka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję wszystkim za sugestie - "zaświadczenie" wydaje mi się najlepsze w tym kontekście :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Truszkowska-Pruchniewicz: jestem za zaświadczeniem, ewt. "do odnośnych władz" o ile o takowe (a nie np. o jakąś firmę) chodzi
13 mins

agree  bartek
26 mins

agree  Witold Raczynski: w j. pl. jest utarte sformułowanie: do odnośnych władz/osób
6 hrs

agree  Arkadiusz Witek
2293 days

agree  cquest: Często wystarczy "zaświadczenie", ale czasami dokument wcale nim nie jest, wiec uwaga!
2769 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search