KudoZ home » Polish to English » Law/Patents

materiał porównawczy

English translation: reference material


09:45 May 9, 2002
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents
Polish term or phrase: materiał porównawczy
Prokuratura rejonowa postanowiła
1/ powołać biegłego z dzidziny bdań dokumentów (grafologa) pana YX w celu pobrania materiału porównanwczego od pana ABC oraz stwierdzenia na podstawie badań porównawczych pisma czy..itp.
Magda
English translation:reference material
Explanation:
wg mnie chodzi o co¶ z czym co¶ innego można porównac, czyli odniesc a wiec reference pasuje jak ulal.
HTH
Krzysztof
Selected response from:

big_fish
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3reference materialbig_fish
4data of comparisonEva Hussain


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
data of comparison


Explanation:
Used routinely in technical and legal settings.

Eva Hussain
Australia
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 93

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
reference material


Explanation:
wg mnie chodzi o co¶ z czym co¶ innego można porównac, czyli odniesc a wiec reference pasuje jak ulal.
HTH
Krzysztof

big_fish
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
17 mins

agree  leff
2 hrs

agree  Robert Ćwik: absolutnie
8 hrs