COFTA

English translation: Central Office - Foreign Tax Affairs - Centralny Urząd Podatkowy ds. Podmiiotow Zagranicznych

Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / tax assessment
Polish term or phrase: COFTA
skrot z zaswiadczenia podatkowego.'Taxes levied by COFTA'
Podatek zaplacono w Norwegii.
Miza
English translation:Central Office - Foreign Tax Affairs - Centralny Urząd Podatkowy ds. Podmiiotow Zagranicznych
Explanation:
albo inna nazwa tym tropem

COFTA jest wyspecjalizowaną jednostką zajmującą się opodatkowaniem firm zagranicznych oraz zagranicznych pracowników realizujących na terenie Norwegii zlecenia o charakterze czasowym
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje, rowniez za komentarz;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Central Office for Foreign Tax Affairs
bajbus
4Central Office - Foreign Tax Affairs - Centralny Urząd Podatkowy ds. Podmiiotow Zagranicznych
bartek


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Central Office - Foreign Tax Affairs - Centralny Urząd Podatkowy ds. Podmiiotow Zagranicznych


Explanation:
albo inna nazwa tym tropem

COFTA jest wyspecjalizowaną jednostką zajmującą się opodatkowaniem firm zagranicznych oraz zagranicznych pracowników realizujących na terenie Norwegii zlecenia o charakterze czasowym

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 212
Grading comment
dziekuje, rowniez za komentarz;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bajbus: sorry nie widziałamTwojej odpowiedzi, googlowałam w tym czasie
9 mins
  -> :-)

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Central Office for Foreign Tax Affairs


Explanation:
Skrót angielskiej nazwy instytucji, która zajmuje się podatkami pobieranymi od obcokrajowców.
http://www.skatteetaten.no/upload/PDFer/Guide_taxadministrat...
Ja bym tego nie tłumaczyła. Ewentualnie w nawiasie wyja¶nienie co to za instytucja.

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish