KudoZ home » Polish to English » Law: Taxation & Customs

co do zasady

English translation: in principle


09:21 Aug 10, 2010
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs / idom
Polish term or phrase: co do zasady
Kontekst:
1. Co do zasady, Fundacja jest podatnikiem PDOP.
2. Bez znaczenia jest przy tym, czy dochód osiągnięty jest z działalności statutowej (niezarobkowej) czy działalności gospodarczej. Tak określony dochód stanowi co do zasady przedmiot opodatkowania PDOP.
JamJest
English translation:in principle
Explanation:
imho
Selected response from:

rzima
Grading comment
Dziękuję. Sądziłam, że ma to jakieś specjalne prawnicze znaczenie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3in principle
rzima
4generallyKrzysztof Kajetanowicz


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
in principle


Explanation:
imho

rzima
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję. Sądziłam, że ma to jakieś specjalne prawnicze znaczenie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
9 hrs
  -> dziękuję

agree  Piotr Czyżewski
14 hrs
  -> dziękuję

agree  Krzysztof Kajetanowicz
2 days1 hr

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
generally


Explanation:
Inna propozycja.

Krzysztof Kajetanowicz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24