KudoZ home » Polish to English » Linguistics

ulegać zmianie

English translation: to undergo a change / an alteration


11:24 Mar 7, 2008
Polish to English translations [PRO]
Linguistics / ulec zmianie
Polish term or phrase: ulegać zmianie
Jednakże nie jest to jedyna zmiana, jakiej uległy elementy języka źródłowego podczas przekładu.
Alishia
English translation:to undergo a change / an alteration
Explanation:
choć w zdaniu trzeba będzie trochę pozmieniać
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5to undergo a change / an alteration
*eva*
4 +1to be subject to change
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
to be subject to change


Explanation:
choć szczerze mówiąc trochę zmieniłbym szyk zastosowany w oryginale

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-03-07 11:28:49 GMT)
--------------------------------------------------

właściwie nie tylko szyk, ale w ogóle rejestr tekstu (jeżeli nie ma przeciwwskazań)

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 35
Notes to answerer
Asker: w takim razie jakby to mogło brzmieć w całości ze zmienionym szykiem?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TLUMACZ77: ja też bym dał subject to
21 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
to undergo a change / an alteration


Explanation:
choć w zdaniu trzeba będzie trochę pozmieniać

*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Poplawski
2 hrs

agree  Iveta Ivanova
3 hrs

agree  AgaM25
6 hrs

agree  FishX
14 hrs

agree  Polangmar
14 hrs