KudoZ home » Polish to English » Linguistics

idealne rozwiązanie

English translation: ideal[perfect] method (of handling/ perfoming)


14:47 Nov 16, 2008
Polish to English translations [PRO]
Linguistics / fluid therapy
Polish term or phrase: idealne rozwiązanie
od lat poszukuje się idealnego rozwiązania dla terapii płynami w czasie operacji kardiochirurgicznych

{ ponieważ te idealne rozwiązanie to odpowiedni roztwór ( koloidowy itp. ), chętnie uniknęłabym "ideal solution", żeby nie dublować z "solutions" jako roztworami.}
Allda
English translation:ideal[perfect] method (of handling/ perfoming)
Explanation:
moja propozycja zamiast solution.
Poza tym podoba mi się 'ideal choice'.
Selected response from:

rikariannon
Grading comment
chyba nie ma "idealnego rozwiązania" tej zagwozdki :)Wybrałabym "ideal drug choice" gdyby można "solution" zastąpić "drug", ale skonsultowałam to monolingual i nie można; właśnie "method" tam wygrała
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ideal (drug) choice
Jerzy Matwiejczuk
4perfect remedy
Adam Lankamer
3ideal[perfect] method (of handling/ perfoming)rikariannon
3ultimate answer
Olga Slattery


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ultimate answer


Explanation:
taka sobie propozycja

Olga Slattery
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
perfect remedy


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rikariannon: ładnie trafia w temat, choć w tym wypadku bardziej sugeruje mi uleczenie operacji jako takich, niż ich polepszenie.
18 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ideal (drug) choice


Explanation:
Przykłady:
http://tinyurl.com/6ntcod

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rikariannon: podoba mi się wersja z choice
17 hrs
  -> Dziękuję!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ideal[perfect] method (of handling/ perfoming)


Explanation:
moja propozycja zamiast solution.
Poza tym podoba mi się 'ideal choice'.

Example sentence(s):
rikariannon
PRO pts in category: 4
Grading comment
chyba nie ma "idealnego rozwiązania" tej zagwozdki :)Wybrałabym "ideal drug choice" gdyby można "solution" zastąpić "drug", ale skonsultowałam to monolingual i nie można; właśnie "method" tam wygrała