KudoZ home » Polish to English » Management

wyjść poza ramy

English translation: go beyond


11:56 Nov 22, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Management
Polish term or phrase: wyjść poza ramy
W takim zdaniu:
Dywersyfikacja przedsiębiorstw górniczych powinna przebiegać w sposób elastyczny. To znaczy od fazy horyzontalnej, w któej następuje wzrost asortymentu produkcji różnych sortymentów, klas i typów węgla, poprzez dywersyfikację wertykalną (*polegającą na wyjściu przedsiębiorstwa poza dotychczasowe ramy procesu produkcyjnego*) itd.
asia20002
Poland
English translation:go beyond
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziękuję, wydaje mi się, że tu jest to akurat lepsza odpowiedź
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1go beyond
Adam Lankamer
4extend the scopePolangmar


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
go beyond


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55
Grading comment
dziękuję, wydaje mi się, że tu jest to akurat lepsza odpowiedź

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Stasiuk-Fijałkowska: agree
1 hr

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extend the scope


Explanation:
Te "ramy" można opuścić: extend the scope of the current/existing production process.

http://tinyurl.com/6cu7kg

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52