książka wyrobu/książka produktu

English translation: product manual/user manual

Polish term or phrase:książka wyrobu/książka produktu
English translation:product manual/user manual
Entered by: PatrykCuzytek

09:55 Dec 18, 2016
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
Polish term or phrase: książka wyrobu/książka produktu
Książka wyrobu - stacjonarny system detekcji i pomiaru

W sekcji "Other documents"

dla

DOKUMENTACJA TECHNICZNA INSTALACJI DO OZONOWANIA WODY I POWIETRZA ORAZ SYSTEMU POMIARU OZONU
PatrykCuzytek
Poland
product manual/user manual
Explanation:
Na przykład
Książka wyrobu UWKIII
KONWEKTOR WENTYLATOROWY
http://doczz.net/doc/124178/książka-wyrobu-uwkiii
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2product book
mike23
2product manual/user manual
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
product manual/user manual


Explanation:
Na przykład
Książka wyrobu UWKIII
KONWEKTOR WENTYLATOROWY
http://doczz.net/doc/124178/książka-wyrobu-uwkiii

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Grading comment
Dziękuję!

6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
product book


Explanation:
Product Book

Nie wiadomo co to za książka i do czego służy. Może to jest zwykły katalog

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-12-18 13:04:00 GMT)
--------------------------------------------------

Tu na przykład 'Instrukcja użytkownika' respirator wymienia pod koniec co znajduje się w zestawie. Mamy m.in. (str 140)
- Książka produktu medycznego
- Instrukcja użytkowania MEDUMAT Standard
https://www.weinmann-emergency.de/downloads/instructions_for...

mike23
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19