KudoZ home » Polish to English » Marketing / Market Research

IT Service management Workflows

English translation: zarządzanie przepływem zadań w usługach IT


12:47 Mar 9, 2004
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Polish term or phrase: IT Service management Workflows
XXX helps YYY build Service management Workflows using ZZZ.

czy to jest nazwa własna?
hadraadae
English translation:zarządzanie przepływem zadań w usługach IT
Explanation:
Nie. Tego rodzaju mechanizmy można tworzyć za pomoca różnego oprogramowania (IBM, Datawatch)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Serdeczne podziękowania za błyskawiczną odpowiedź:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zarządzanie przepływem zadań w usługach IT
Andrzej Lejman
1przepływ pracy w zarządzeniu serwisem komputerowymxxxJu


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zarządzanie przepływem zadań w usługach IT


Explanation:
Nie. Tego rodzaju mechanizmy można tworzyć za pomoca różnego oprogramowania (IBM, Datawatch)

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Serdeczne podziękowania za błyskawiczną odpowiedź:-)

21 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
przepływ pracy w zarządzeniu serwisem komputerowym


Explanation:
workflow - przepływ pracyMyślę, że trzeba to rozbić na zarządzanie i przepływ pracy. Przydałby się chyba szerszy kontekst.

xxxJu
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: serwisem komputerowym???
3 mins