KudoZ home » Polish to English » Marketing / Market Research

stosunek możliwości do ceny

English translation: (good) value for money


11:27 Feb 18, 2005
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Polish term or phrase: stosunek możliwości do ceny
Rankingi produktów zawierają podstawowe informacje o produkcie, wyniki testu, ocenę ogólną, jaką uzyskał produkt w teście, oraz stosunek możliwości do ceny tego produktu.
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:(good) value for money
Explanation:
used to say that you get a lot of something or that its quality is good considering the price you pay for \it - Longman
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Dziękuję. Wybieram tę odpowiedĽ za jej natywne brzmienie :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3performance/price ratio
Adam Lankamer
4 +1the ratio of possibilities to the price of this product
Lucyna Długołęcka
4(good) value for money
Jakub Szacki
3merchantability-price ratio
Maciej Andrzejczak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
stosunek możliwo¶ci do ceny
performance/price ratio


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-02-18 11:32:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/4huuz

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: jasne
4 mins

neutral  Lucyna Długołęcka: w zdaniu tak samo drętwe jak moje bez kontekstu
13 mins
  -> drętwe nie drętwe, ale tak się po prostu mówi :-)

agree  nrabate
2 hrs

agree  emer: tak to jest
3 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stosunek możliwo¶ci do ceny
merchantability-price ratio


Explanation:
idąc tokiem myslenia, że chodzi o pokupnośc czyli możiwośc sprzedaży danego produjtu za daną ceną. Propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stosunek możliwo¶ci do ceny
(good) value for money


Explanation:
used to say that you get a lot of something or that its quality is good considering the price you pay for \it - Longman

Jakub Szacki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję. Wybieram tę odpowiedĽ za jej natywne brzmienie :)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stosunek możliwo¶ci do ceny
the ratio of possibilities to the price of this product


Explanation:
/

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2005-02-18 11:56:46 GMT)
--------------------------------------------------

Ja nie wiedziałam, o co chodzi z tymi możliwościami, masz rację, Andrzej :-)

Lucyna Długołęcka
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: sorry, ale po prostu drętwe
4 mins

agree  grzes: possibilities - autor nie podaje jakiego rodzaju mozliwosci
35 mins

neutral  Maciej Andrzejczak: troszkę za długo IMHO...
45 mins