KudoZ home » Polish to English » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

płyta polietylowa komorowa

English translation: cellular polyethylene sheet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:płyta polietylowa komorowa
English translation:cellular polyethylene sheet
Entered by: Kuba Kościelniak

18:53 Nov 23, 2013
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
Polish term or phrase: płyta polietylowa komorowa
Dokument dotyczy badań właściwości dźwiękochłonnych i izolacyjnych przegród stosowanych do ochrony przed hałasem ultradźwiękowym

(...) Ostatnia z tych wartości była wyznaczona dla przegrody o grubości 52 mm, składającej się z następujących warstw: blacha aluminiowa (1 mm), płyta polietylowa komorowa (50 mm) i blacha aluminiowa (1 mm)

(...) przegroda warstwowa o grubości 52 mm składająca się z blachy aluminiowej o grubości 1 mm, płyty polietylowej komorowej o grubości 50 mm i blachy aluminiowej o grubości 1 mm.

Pewnie chodzi o płytę polietylENową, ale "KOMOROWA"?
tabor
Poland
cellular polyethylene sheet
Explanation:
Tak bym powiedział.
Oczywiście, że polietylenowa. A "cellular [structure]" oznacza strukturę komorową.
http://rulings.cbp.gov/detail.asp?ru=d89024&ac=pr
Selected response from:

Kuba Kościelniak
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1cellular polyethylene sheet
Kuba Kościelniak
3polyethylene closed cell foam sheetsIRA100


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cellular polyethylene sheet


Explanation:
Tak bym powiedział.
Oczywiście, że polietylenowa. A "cellular [structure]" oznacza strukturę komorową.
http://rulings.cbp.gov/detail.asp?ru=d89024&ac=pr

Kuba Kościelniak
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serenadele: Nieśmiało, ale poprę ;) / nie ma za co dziękować :)
27 mins
  -> dziękować ;-)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
polyethylene closed cell foam sheets


Explanation:
myślę, że chodzi o to:
http://www.easyfoam.co.uk/closed-cell-polyethylene-foam.php

IRA100
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: dziękuję