KudoZ home » Polish to English » Mathematics & Statistics

miara względna wektora na osi

English translation: relative measure of a vector on the axis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:miara względna wektora na osi
English translation:relative measure of a vector on the axis
Entered by: M.A.B.

13:39 Oct 25, 2006
Polish to English translations [PRO]
Mathematics & Statistics
Polish term or phrase: miara względna wektora na osi
Z programu geometrii.
Kathy O
Canada
relative measure of a vector on the axis
Explanation:
Propozycja, ponieważ nie wiem co to miałoby właściwie być.
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1relative measure of a vector on the axis
M.A.B.
3normal value of a/the vectorA.G.


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
relative measure of a vector on the axis


Explanation:
Propozycja, ponieważ nie wiem co to miałoby właściwie być.

M.A.B.
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: (ale komentarz do podpowiedzi troche powala)//Mogłem sobie darować: nie możesz pisać: ...nie mam pojęcia, o co chodzi itd. Podyskutowaliśmy sobie i powinniśmy(obaj) podpowiadac z tą wiedza, jaka mamy w tej chwili.
1 day15 hrs
  -> Dziękuję. Nie bardzo rozumiem co kogo powala...

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
normal value of a/the vector


Explanation:
Zapis wektora jako sumy wektorowej trzech wektorów (wartość normalna razy wersor jednostkowy).

#include <windows.h> // Definicje Windows #include <gl\glu.h ...
... Normalizacja wektora polega na podzieleniu każdej ze współrzędnych // przez długość wektora wektor[0] /= Dlugosc; wektor[1] /= Dlugosc; ...
goblin.umcs.lublin.pl/docs/smolka/src/swiatlo.cpp - 10k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2006-10-26 19:13:22 GMT)
--------------------------------------------------

To najpierw odpowiem na Twoje wątpliwosci (nie wiem, co to ma byc..). Jest to IMO (conf.3) iloraz rzutu wektora na os i wartosci bezwzględnej tego wektora. Tak przebiega proces normalizacji, w wyniku ktorego powstaje wektor jednostkowy (wersor). Sadzę więc, ze termin z pytania jest składową tak znormalizowanego wektora. Poniewaz nie jestem pewien, Twoja propozycja jest lepsza: agree

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2006-10-26 19:33:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ta miara (wartośc bezwzgledna) - to jest też Cartesian value

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  M.A.B.: Ale tu jest mowa o mierze względnej, a nie o normalizacji.
20 hrs
  -> wyżej