KudoZ home » Polish to English » Mathematics & Statistics

operat gospodarstw

English translation: sampling frame


20:13 Jul 9, 2002
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Mathematics & Statistics / statistics
Polish term or phrase: operat gospodarstw
Badania reprezentacyjne prowadzone na próbach losowanych z operatów gospodarstw opracowanych na podstawie powszechnego spisu rolnego.
Portable
English translation:sampling frame
Explanation:
operat, czyli baza danych, z której losuje się próbę do badania


Selected response from:

kingusia
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sampling framekingusia
2 +1farm surveyPiotr Kurek


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
farm survey


Explanation:
propozycja

Piotr Kurek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: czasem bywa i study (p. glossary). Rozumiem, ze chodzi o badania reorezentatywne, reprezentacyjne?
5 mins
  -> dziękuję

agree  bartek
7 hrs
  -> dziękuję

disagree  kingusia: survey to ankieta (badanie), a operat to baza danych, z której losuje się próbę
10 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sampling frame


Explanation:
operat, czyli baza danych, z której losuje się próbę do badania





    Reference: http://www.stat.gov.pl
    Reference: http://www.statistics.gov.uk
kingusia
Poland
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję