KudoZ home » Polish to English » Mathematics & Statistics

KNR

English translation: katalog nakladow rzeczowych


07:08 Aug 14, 2002
Polish to English translations [PRO]
Mathematics & Statistics / statistics
Polish term or phrase: KNR
Jakaś norma albo klasyfikacja srosowana przez GUS (dotyczy cen)
kingusia
Poland
English translation:katalog nakladow rzeczowych
Explanation:
Nakłady określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), wydawanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa na podstawie odrębnych przepisów,
http://www.uzp.gov.pl/prawo/sp4.html
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5katalog nakladow rzeczowychJacek Krankowski
5catalogues of material outlaysJacek Krankowski
3contractors estimatorJacek Krankowski


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
katalog nakladow rzeczowych


Explanation:
Nakłady określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), wydawanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa na podstawie odrębnych przepisów,
http://www.uzp.gov.pl/prawo/sp4.html

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki!

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contractors estimator


Explanation:
Moze tak, zeby bylo zrozumiale?

Nie pamietam, czy w Polsce nie jest to publikowane dla poszczegolnych regionow, wiec moze bez "national"?

Dotar? do nas National Coctractors Estimator'2000 - ameryka?ski katalog nak?adów rzeczowych na roboty budowlane w ...
www.szkielet.com.pl/technologia/ national_contractors_estimator_2000.html

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 8

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
catalogues of material outlays


Explanation:
A tak mowi szkola doslownosci:

outlays specified in catalogues of material outlays (KNR ...
www.prawo.org.pl/clcf/statutes/stat33.html

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 8