KudoZ home » Polish to English » Mathematics & Statistics

logarytmowane

English translation: expressed as logaritms


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:logarytmowane
English translation:expressed as logaritms
Entered by: Dawid Mazela, MA, MCIL

15:29 Aug 9, 2010
Polish to English translations [PRO]
Mathematics & Statistics
Polish term or phrase: logarytmowane
Analiza kosztów:

Różnice w wysokości prezentowanych wskaźników wynikają w dużej części z tego, że dane użyte w analizie regresji zostały logarytmowane, natomiast w analizie DEA dane zachowały oryginalną postać.
Magdalena Psiuk
Poland
expressed as logaritms
Explanation:
or transformed to logarithms
Selected response from:

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Grading comment
Taka wersja została zaakceptowana przez klienta. Dziękuję wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3expressed as logaritms
Dawid Mazela, MA, MCIL
3logarithmed
M.A.B.
2logarithmicliz askew
Summary of reference entries provided
liz askew

  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
expressed as logaritms


Explanation:
or transformed to logarithms

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Taka wersja została zaakceptowana przez klienta. Dziękuję wszystkim!

12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
logarithmic


Explanation:
[PDF]
ANALIZA METROLOGICZNA UKŁADÓW LOGARYTMUJĄCYCH I WYKŁADNICZYCH
- [ Translate this page ]
File Format: PDF/Adobe Acrobat - Quick View
by I WYKŁADNICZYCH - Related articles
Układy realizujące operację a) logarytmowania, b) wykładniczą. Fig. 2. Realization of operations a) logarithmic, b) exponential ...
www.imne.pwr.wroc.pl/.../2 Zdzislaw NAWROCKI 1.pdf - Similar

liz askew
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
logarithmed


Explanation:
Ku mojemu zdziwieniu, mimo że nie bardzo pojawia się w słownikach, najwyraźniej weszło już do literatury naukowej.

Example sentence(s):
  • Income (logarithmed). 0.00 (0.002). 0.00 (0.002). Associational activities. (logarithmed). 0.013*** (0.002). 0.011*** (0.002). Recruitment. (logarithmed) ...
  • Abstract: This paper considers modelling the annual logarithmed per ... possibilities of modelling the first differences of the logarithmed real per capita ...

    Reference: http://www.google.pl/search?q=logarithmed
M.A.B.
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dawid Mazela, MA, MCIL: Nie jestem do końca przekonany. Bez powtórzeń to tylko 264 wystąpienia w większości na nienatywnych stronach.
3 days23 hrs
  -> Też jestem przekonany tylko na 3. Ale widzę w czasopismach Springer, Elsevier, Wiley, czyli weszło do międzynarodowej literatury naukowej. Potraktujmy to jako neologizm, czyli rzecz mocno promowaną ostatnio w KudoZ.




Reference comments


11 mins
Reference

Reference information:
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:RjlXEa_7ptQJ:www.w...

see page 4

liz askew
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish