KudoZ home » Polish to English » Mathematics & Statistics

liczebność nieważona

English translation: Unweighted N


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:liczebność nieważona
English translation:Unweighted N
Entered by: Kjub

20:13 Feb 10, 2012
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Mathematics & Statistics
Polish term or phrase: liczebność nieważona
Pozycja w tabelce statystycznej. Badanie dot. rozpoznawalności danych marek w różnych grupach społecznych. Mogę podać więcej szczegółów, tylko proszę mnie nakierować, bo nie wiem, co jeszcze może być ważne, a całej tabeli nie wkleję.
Kjub
Poland
Unweighted N
Explanation:
Najkrótsza propozycja, do tabeli jak znalazł:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  20 godz. (2012-02-12 16:43:35 GMT)
--------------------------------------------------

Dla ciekawych czym jest "N" polecam stronę: http://lmgtfy.com/?q="unweighted n"

:)
Selected response from:

Mateusz Pawłowski
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Unweighted NMateusz Pawłowski
3 +2unweighted sizeRobert Foltyn


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
unweighted size


Explanation:
.

Robert Foltyn
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Pastuszka: Kojarzy mi się jeszcze określenie unweighted number.
17 mins

agree  xxxtrsk2000
23 mins

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Unweighted N


Explanation:
Najkrótsza propozycja, do tabeli jak znalazł:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  20 godz. (2012-02-12 16:43:35 GMT)
--------------------------------------------------

Dla ciekawych czym jest "N" polecam stronę: http://lmgtfy.com/?q="unweighted n"

:)

Mateusz Pawłowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Co to jest "N"? || OK.
9 hrs
  -> Number. Często w badaniach liczebność próby podawana jest jako "N=####"]. Ma większą liczbę wskazań w google zarówno od "unweighted count" jak i "unweighted size", które ma chyba znaczenie bardziej techniczne, albo po prostu nie spotkałem się z tym.