KudoZ home » Polish to English » Mathematics & Statistics

odpowiadający

English translation: responder


10:37 Feb 13, 2012
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Mathematics & Statistics
Polish term or phrase: odpowiadający
Kontekst:

Badanie przeprowadzono w dniach xxx na reprezentatywnej, losowej próbie n=yyy Polaków w wieku zzz i więcej.
Odpowiadający: wszyscy badani.

Po co w ogóle ten tekst? Czy można wziąć udział w badaniu i nie odpowiadać na pytania?
Kjub
Poland
English translation:responder
Explanation:
zdanie:

Respondent to w podanym kontekście "ankietowany".


Zdanie:

Responders constituted the whole sample.
Selected response from:

Mateusz Pawłowski
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomocne wyjaśnienia w dyskusji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4responderMateusz Pawłowski
4respondents
Alexander Onishko


Discussion entries: 3





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
respondents


Explanation:
Co do drugiego pytania - Po co w ogóle ten tekst? - to tak naprawdę nie wiem, ale musi być w tym jakiś sens.

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
responder


Explanation:
zdanie:

Respondent to w podanym kontekście "ankietowany".


Zdanie:

Responders constituted the whole sample.

Mateusz Pawłowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję za pomocne wyjaśnienia w dyskusji.