KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

elementy przeznaczone do klejenia wytwarzane metodą próżniową

English translation: glued vacuum formed parts


15:26 May 15, 2005
Polish to English translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: elementy przeznaczone do klejenia wytwarzane metodą próżniową
Zabudowa kompozytowa powstaje jako konstrukcja samonośna z elementów ...
silver9
English translation:glued vacuum formed parts
Explanation:
Tak sie o tym mowi w przypadku kompozytow.
Selected response from:

Kulecki
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5glued vacuum formed parts
Kulecki
2glued elements made by vacuum methodrobwoj


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
elementy przeznaczone do klejenia wytwarzane metodą próżniową
glued elements made by vacuum method


Explanation:
Np. tak, ale elements mozna zastapić słowem "parts", czy made by przez with

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 138

1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elementy przeznaczone do klejenia wytwarzane metodą próżniową
glued vacuum formed parts


Explanation:
Tak sie o tym mowi w przypadku kompozytow.

Kulecki
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16