KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

złączki

English translation: (tube) fittings


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:złączki
English translation:(tube) fittings
Entered by: Marian Krzymiński

19:27 Jul 6, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: złączki
"Materiał
Rury i złączki wykonane są z polietylenu wysokiej gęstości o właściwościach zgodnych z aktualnie obowiązującymi Normami Europejskimi. Rury i złączki polietylenowe wysokiej gęstości XXXXX produkowane są w kolorze czarnym ze względu na zawartość sadzy (carbon black), która zapewnia doskonałą ochronę przed działaniem promieni słonecznych."
Jay Whitten
Russian Federation
(tube) fittings
Explanation:
Czołowy dostawca złączek Swagelok nazywa to j.w. Sam pracując dla dystrybutora firmy Parker, również producenta złączek, nazywaliśmy to fittings
Link z fotografiami poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Thanks! I ended up simply using "fittings"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tube couplingsrobwoj
4 +2(tube) fittings
Marian Krzymiński
4 +1pipe couplings
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tube couplings


Explanation:
WNT, także pipe connectors itd

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 138

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka
0 min
  -> dzieki,

agree  bartek: zapytaj Askera do czego te złączki :)
1 min
  -> dziękuję

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pipe couplings


Explanation:
Sł. Budowlany oraz:
http://tinyurl.com/2yjuac

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Jak wyżej - zapytaj Askera do czego te złączki :)
0 min

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(tube) fittings


Explanation:
Czołowy dostawca złączek Swagelok nazywa to j.w. Sam pracując dla dystrybutora firmy Parker, również producenta złączek, nazywaliśmy to fittings
Link z fotografiami poniżej


    Reference: http://www.swagelok.com/search/find_products_home.aspx?SEARC...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 326
Grading comment
Thanks! I ended up simply using "fittings"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Jasne: http://tinyurl.com/2dnxaq // Trzeba by chyba wprowadzić zasadę, że poparcia można udzielać dopiero wtedy, gdy są co najmniej dwie (alternatywne, oczywiście) odpowiedzi.;)))
55 mins
  -> dzięki,

agree  bartek: Dlatego radziłam zapytać, o jakie złączki chodzi Askerowi. :) /// :) :) :)
11 hrs
  -> Dzięki;o),