KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

Kurs spawania metoda MAG

English translation: MAG welding course/training


13:43 Mar 3, 2004
Polish to English translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / specialized education
Polish term or phrase: Kurs spawania metoda MAG
rodzaj szkolenia w ksiazeczce spawacza
PanPeter
English translation:MAG welding course/training
Explanation:
MAG to "Metal Active Gas (welding)", więc sktrót jak najbardziej zostaje. The rest is simple, I hope ;-)

Pozdrawiam - R.P.
Selected response from:

Rafal Piotrowski
Poland
Grading comment
Bardzo serdecznie dziekuje. Oczywiscie wiedzialem co to jest MAG, ale nie przypuszczalem, ze nie ma polskiego odpowiednika. Widze ze zdjecia, ze wcielil sie Pan w Wiedzmina. Tego rodzaju fantazje obecnie wyjatkowo modne co mozna stwierdzic po ostatnim rozdaniu Oskarow.
Pozdrowienia ~~ Peter Gladysz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5MAG welding course/training
Rafal Piotrowski
4Course in MAG Welding
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
MAG welding course/training


Explanation:
MAG to "Metal Active Gas (welding)", więc sktrót jak najbardziej zostaje. The rest is simple, I hope ;-)

Pozdrawiam - R.P.

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 74
Grading comment
Bardzo serdecznie dziekuje. Oczywiscie wiedzialem co to jest MAG, ale nie przypuszczalem, ze nie ma polskiego odpowiednika. Widze ze zdjecia, ze wcielil sie Pan w Wiedzmina. Tego rodzaju fantazje obecnie wyjatkowo modne co mozna stwierdzic po ostatnim rozdaniu Oskarow.
Pozdrowienia ~~ Peter Gladysz

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Course in MAG Welding


Explanation:
... spawanie elektrodą topliwą, consumable electrode welding, -. spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazu czynnego-mag, MAG-welding, Metall- Activ-Gas-Schweißen. ...
zto.ps.pl/slownik/slownik.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 375