ORFS Reducer

English translation: złączka redukcyjna z uszczelką O-ring

17:39 Jul 14, 2018
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: ORFS Reducer
Bez kontekstu

O-Ring Face Seal (ORFS)

Obrazowo:
http://www.jgbhose.com/static/9147.asp
Biurobob
English translation:złączka redukcyjna z uszczelką O-ring
Explanation:
Aby było wiadomo, o co chodzi. Podejrzewam, że sprzedawcy w sklepach zalinkowanych przez Franka i geopieta niekoniecznie ;-) znają znaczenie tego skrótu.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQiZDxS...
Uszczelka znajduje się w rowku w czole gwintu na cieńszym końcu reduktora.

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień   5 godz. (2018-07-15 22:41:41 GMT)
--------------------------------------------------

https://image.made-in-china.com/2f0j00MZNaewBhKnby/O-Ring-Fa...
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5złączka redukcyjna z uszczelką O-ring
Andrzej Mierzejewski
3złączka prosta redukcyjna ORFS
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2adapter orfs
geopiet


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
złączka prosta redukcyjna ORFS


Explanation:
Złączka prosta / Przyłączka 9/16 ORFS / 11/16 ORFS
Złączka redukcyjna ORFS
https://www.sklep.hydron.com.pl/environment/cache/images/300...
https://www.sklep.hydron.com.pl/zlaczki_przylaczki_wysokiego...


ccccccccccccc

. Złączka prosta redukcyjna ORFS – BSP.
http://maron.com.pl/wp-content/uploads/2011/01/Korpusy-reduk...

cccccc
Złączka redukcyjna ORFS/BSP
http://hydromaster.pl/pdf/Elementy_zlaczne_hydrauliki_silowe...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 319

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
adapter orfs


Explanation:
https://goo.gl/MBU76B

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
złączka redukcyjna z uszczelką O-ring


Explanation:
Aby było wiadomo, o co chodzi. Podejrzewam, że sprzedawcy w sklepach zalinkowanych przez Franka i geopieta niekoniecznie ;-) znają znaczenie tego skrótu.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQiZDxS...
Uszczelka znajduje się w rowku w czole gwintu na cieńszym końcu reduktora.

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień   5 godz. (2018-07-15 22:41:41 GMT)
--------------------------------------------------

https://image.made-in-china.com/2f0j00MZNaewBhKnby/O-Ring-Fa...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 142
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search