KudoZ home » Polish to English » Medical: Pharmaceuticals

kontrola międzyoperacyjna

English translation: interoperational control


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kontrola międzyoperacyjna
English translation:interoperational control
Entered by: Scherzando

15:47 Jul 5, 2008
Polish to English translations [PRO]
Science - Medical: Pharmaceuticals
Polish term or phrase: kontrola międzyoperacyjna
Kontekts jest następujący: "W/M oznacza, że stosowana jest kontrola wewnątrzprocesowa lub kontrola międzyoperacyjna" i sugeruje, że te terminy nie są synonimami, choć obydwa były już tłumaczone na PROZ jako "in-process control". Jestem za tym, że "in-process control" to "kontrola wewnątrzprocesowa". Z kolei "interoperational control" ma podejrzanie mało trafień. Jakieś sugestie?
Scherzando
inter(-)operational control
Explanation:
tak to zwykle tłumaczę w kontekście produkcji leków. W guglu rzadkie, bo to zdaje się bardziej polska specjalność
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inter(-)operational control
Michal Berski
3intraoperational controlmotyl
3 -1interoperative management
Edyta Sawin


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
interoperative management


Explanation:
http://www9.georgetown.edu/gumc/departments/anesthesia/CV Fe...

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: nie o takie operacje chodzi. A management to nie kontrola
2 hrs
  -> http://thesaurus.reference.com/browse/superintendence

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inter(-)operational control


Explanation:
tak to zwykle tłumaczę w kontekście produkcji leków. W guglu rzadkie, bo to zdaje się bardziej polska specjalność

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 102
Grading comment
dziękuję

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
intraoperational control


Explanation:
jw

motyl
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: to znaczy wewnątrzoperacyjna
2 hrs