KudoZ home » Polish to English » Medical

Zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu pielęgniarki, pielęgniarza

English translation: Nursing Licence


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu pielęgniarki, pielęgniarza
English translation:Nursing Licence
Entered by: Yvonne Krystman-Meyers

22:04 May 28, 2002
Polish to English translations [Non-PRO]
Medical
Polish term or phrase: Zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu pielęgniarki, pielęgniarza
Prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki.
Zaświadczenie nr 12345 P
o prawie do wykonywania zawodu pielęgniarki, pielegniarza
Marek
Nursing Licence
Explanation:
moze byc Registred Nurse Licence, Nurse-Aid Licence etc. ale ogolnie prawo wykonywania jakiegos zawodu (jesli zawod wymaga specjalnych kwalifikacji) to jest licence.
Selected response from:

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nursing Licence
Yvonne Krystman-Meyers
4nursing certificate
Kasia Trzcińska-Draper
2registered nurse license
Michał Szewczyk


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
registered nurse license


Explanation:
just a wild guess

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-28 22:46:10 (GMT)
--------------------------------------------------

bylo juz cos podobnego:
http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=33585&id=197196&keyword=wyko...

Michał Szewczyk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 133

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nursing certificate


Explanation:
to jest oczywiście określenie bardzo ogólne. Można przed nim dopisać: practical nursing certificate, rehabilitation n.c., Public Health n.c., mental health n.c. itd w zależności od skończonego kursu. Warto zajrzeć na:
www.fulbright.co.uk/eas/subjects/nursing.html#qualification...
gdzie opisane są kwalifikacje uzyskiwane w USA. W Wielkiej Brytanii, pielęgniarze/pielęgniarki muszą się zarejestrować w Nursing and Midwifery Council (NMC), by mieć prawo wykonywania zawodu. Sprawdź:
www.nursingcourses.co.uk/about_nursing/registration.html
by uzyskać więcej informacji

Kasia Trzcińska-Draper
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 202

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nursing Licence


Explanation:
moze byc Registred Nurse Licence, Nurse-Aid Licence etc. ale ogolnie prawo wykonywania jakiegos zawodu (jesli zawod wymaga specjalnych kwalifikacji) to jest licence.

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4