KudoZ home » Polish to English » Medical

wyciszenie lokomocyjne

English translation: keeping walking at a necessary minimum


15:29 Dec 10, 2003
Polish to English translations [PRO]
Medical
Polish term or phrase: wyciszenie lokomocyjne
pacjent po urazie sktretnym kolana wypisany z zaleceniem wyciszenia lokomocyjnego przez 6 tyg.
Paulina Koperska
English translation:keeping walking at a necessary minimum
Explanation:
O ile oczywiście uznamy za poprawne tłumaczenie na polski:

"MAŁO CHODZIĆ"

O, mowo polska!!!
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2keeping walking at a necessary minimum
Andrzej Lejman
4limited walking activitieskrzyna


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
keeping walking at a necessary minimum


Explanation:
O ile oczywiście uznamy za poprawne tłumaczenie na polski:

"MAŁO CHODZIĆ"

O, mowo polska!!!

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: o mowo polska...
23 mins

agree  maciejm: "pęc" ze smiechu mozna, jak sie czyta takie wypociny, bylo nie było lekarza.
15 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
limited walking activities


Explanation:
Wyciszenie lokomocyjne - czysta poezja. Wiem już, co powiem żonie gdy nadejdzie przedświąteczna krzątanina: "Kochanie, wycisz się lokomocyjnie." :))

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 78