KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

zaświadczenie o kwalifikacjach do wykonywania zawodu pielęgniarki

English translation: nurse qualification certificate


14:47 Nov 2, 2008
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Medical (general) / certificate
Polish term or phrase: zaświadczenie o kwalifikacjach do wykonywania zawodu pielęgniarki
Zdanie z Pisma Okręgowej Izby Pielegniarek i Położnych: ... w sprawie wydania pielęgniarce XX zaswiadczenie o kwalifikacjach do wykonywania zawodu...."
Czy te zaświadczenie to jest to samo co prawo do wykonywania zawodu cztlu Nurse's Licence???? chyba cos innego prawda???
bolkowska
Poland
English translation:nurse qualification certificate
Explanation:
http://tinyurl.com/5asunt

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-02 16:01:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

"Certificate of Professional Qualification/Competence to Work/Practise as a Nurse" też może być, jeśli występuje tylko raz w tekście. Przy kilku wystąpieniach powtarzanie tak długiej frazy może być trochę uciążliwe. :-)
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Certificate Of Qualifications To Practice As a Nurse/To Practice the Profession of Nurse
Dariusz Saczuk
4nurse qualification certificatePolangmar


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Certificate Of Qualifications To Practice As a Nurse/To Practice the Profession of Nurse


Explanation:
Decision Of The Alabama Board Of Medical Examiners To Deny Dr. Joe Roy Wardlaw, M.d. A Certificate Of Qualifications To Practice Medicine In Alabama

Dariusz Saczuk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 694

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
23 mins
  -> Dziękuję :-)

agree  Polangmar: Tak też może być - tylko coby tego "to practice" jakiś Anglik lub Irlandczyk nie wziął za błąd ortograficzny. ;-)
54 mins
  -> Dziękuję bardzo :-) No worries ;-)

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nurse qualification certificate


Explanation:
http://tinyurl.com/5asunt

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-02 16:01:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

"Certificate of Professional Qualification/Competence to Work/Practise as a Nurse" też może być, jeśli występuje tylko raz w tekście. Przy kilku wystąpieniach powtarzanie tak długiej frazy może być trochę uciążliwe. :-)

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1548
Notes to answerer
Asker: Znalazłam jeszcze Professional Qualification to work as a Nurse czy to też ok wg. ciebie czy za dużo gmatwaniny :))