KudoZ home » Polish to English » Medical: Instruments

kołek zaporowy

English translation: locking pin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kołek zaporowy
English translation:locking pin
Entered by: Sylwia Starowicz

08:32 Dec 9, 2010
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / operacja miednicy i biodra
Polish term or phrase: kołek zaporowy
kołek zaporowy profilowany z poduszkami oraz płytą wspomagającą
Sylwia Starowicz
Poland
locking pin
Explanation:
sort of

--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2010-12-09 11:11:58 GMT)
--------------------------------------------------

"hip pin and plate surgery" (mamy "Femur Locking Plate", toz napewno istnieje "Femur Locking Pin" (Femur - kosc udowa)) - czy to pasuje za konekstem?

--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2010-12-09 11:12:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/images?hl=ru&biw=1260&bih=619&q=pin an...
Selected response from:

Oksana Lyutikova
Ukraine
Grading comment
Ogromne dzięki! Wybrałam Pani opcję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4locking pin
Oksana Lyutikova
3pommel
JacekP


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
locking pin


Explanation:
sort of

--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2010-12-09 11:11:58 GMT)
--------------------------------------------------

"hip pin and plate surgery" (mamy "Femur Locking Plate", toz napewno istnieje "Femur Locking Pin" (Femur - kosc udowa)) - czy to pasuje za konekstem?

--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2010-12-09 11:12:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/images?hl=ru&biw=1260&bih=619&q=pin an...


    Reference: http://www.google.com/images?um=1&hl=ru&biw=1260&bih=619&tbs...
Oksana Lyutikova
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ogromne dzięki! Wybrałam Pani opcję.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pommel


Explanation:
Jeśli założyć, że chodzi o element stołu operacyjnego/ fotela zabiegowego, umieszczony w okolicy krocza, zapobiegający zsuwaniu się pacjenta w dół - proponowałbym coś takiego.

Profiled pommel with cushions and supporting plate

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-12-09 12:01:14 GMT)
--------------------------------------------------

Element może być też zamontowany na łóżku wyciągowym.



    Reference: http://www.r82.com/Panda-Futura---Pommel.asp?objectid=734&zc...
    Reference: http://www.macmedhealthcare.com/assets/Brochures/Cushions%20...
JacekP
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Z kontekstu wynika, że miejscem docelowym owego kołka jest udo. Mnie to nie wiele mówi, gdyż nie przekładam tekstów medycznych. Mój tekst był techniczny, ale niestety pojawił się ten nieszczęsny termin. Nie wiem, czy do uda wprowadza się jakieś kołki. Dziękuję serdecznie za pomoc!