KudoZ home » Polish to English » Other

pomieszczenie socjalne

English translation: rest and refreshment room


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:pomieszczenie socjalne
English translation:rest and refreshment room
Entered by: nikita11

05:07 Dec 1, 2001
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: pomieszczenie socjalne
Jedno z pomieszczeń przeznaczonych dla personelu zakładu produkcyjnego
nikita11
rest and refreshment room
Explanation:
To jest oficjalna nazwa pomieszczeń socjalnych stosowana w podręczniku GMP.
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
wielkie dzięki :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2staff roomkingusia
5rest and refreshment room
Teresa Jaczewska
5employee amenitiesWitold
4a social roomAnia Chanowska


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a social room


Explanation:
najprostsze tlumaczenie

Ania Chanowska

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
employee amenities


Explanation:
Szatnie, sanitariaty, stołówki itp.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 367

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rest and refreshment room


Explanation:
To jest oficjalna nazwa pomieszczeń socjalnych stosowana w podręczniku GMP.


    Good manufacturing practice, Volume4, Edition 1998, European Commission
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 307
Grading comment
wielkie dzięki :-))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  IwonaASzymaniak: restroom w USA to totaleta
4025 days

9 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
staff room


Explanation:
Taka jest potoczna nazwa tego pomieszczenia. np. w restauracji.

kingusia
Poland
PRO pts in pair: 154

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  silver9: kontaktowałam się z rodowitą Angielką i oni pomieszczenia socjalne właśnie tak nazywają, niezależnie, czy jest to zakład pracy, czy szkoła
1310 days

agree  xxxAnzo
3642 days