KudoZ home » Polish to English » Other

mozaikowatość

English translation: heterogeneity


20:16 Feb 19, 2006
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: mozaikowatość
"Określono zależność pomiędzy liczbą powałów a mozaikowatością koron drzew opisaną na bazie znormalizowanego wskaźnika roślinności (....)"
Dżizys help me tonight or anyone else please :)
Jest kilka stron z czymś takim jak mosaicness, ale nie jeste przekonana.
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
English translation:heterogeneity
Explanation:
rozumiem, że mozaikowatosć oznacza tu niejednolitość?
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Jasne, zapomniałam o tej możliwoœci (przemęczenie :)
Bardzo dziękuję za pomoc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mosaic-like nature
Adam Lankamer
3heterogeneity
Jakub Szacki


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mozaikowatość
mosaic-like nature


Explanation:
http://tinyurl.com/ms2dv

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 723

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mozaikowato�ć
heterogeneity


Explanation:
rozumiem, że mozaikowatosć oznacza tu niejednolitość?

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58
Grading comment
Jasne, zapomniałam o tej możliwoœci (przemęczenie :)
Bardzo dziękuję za pomoc :)