KudoZ home » Polish to English » Other

środki uzupełniające i wzbogacające

English translation: additional and enriching substances


21:55 Mar 6, 2002
Polish to English translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: środki uzupełniające i wzbogacające
Nasza firma zaopatruje przemysł spożywczy. W naszej ofercie znajdują się aramaty, esencje barwniki oraz środki uzupełniające i wzbogacające, posypki dekoracyjne itp.
Magda
English translation:additional and enriching substances
Explanation:
.
Selected response from:

Lota
United States
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5additional and enriching substances
Lota
4food supplementsanglista


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
additional and enriching substances


Explanation:
.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 839

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
food supplements


Explanation:
są różne, podałam Ci przydatny adres
(może też nutritional supplements)

wzbogacanie żywności = uzupełnianie (..) o ważne składniki odżywcze: witaminy, sole mineralne, nienasycone kwasy tłuszczowe, aminokwasy lub białka


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-07 07:48:36 (GMT)
--------------------------------------------------

ta definicja jest z Leksykonu Naukowo-Technicznego (też z suplementem zresztą) :-)))


    Reference: http://foodsupplements.homestead.com/
anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 399