International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Polish to English » Other

ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków

English translation: (personal )accident insurance


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków
English translation:(personal )accident insurance
Entered by: maciejm

09:31 Mar 16, 2002
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków
as is
big_fish
(personal )accident insurance
Explanation:
Warta nazywa to w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych - "Personal accident of driver and passengers(NW) insurance" tak jest na polisie.
M.M.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-16 10:27:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Odszkodowanie z NW dostaję ja i pasażerowie mojego samochodu, lub ja, jako prowadzący jacht i jego załoga. Może to NNW jest płacone komuś komu ja wyrządziłem szkodę, jako kierowca, żeglarz, lekarz, ale przecież to by było OC i wtedy nazywałoby się \"third party insurance\". Pozdrawiam. M.M.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-17 00:29:26 (GMT)
--------------------------------------------------

To jest jednak NW. Na mojej polisie Warty jest napisane:\"NW -Następstwa Nieszczęsliwych Wupadków w wariancie 01/07. Przedmiotem ubezpieczenia są trwałe nastepstwa nieszczęśliwych wypadków zwiazanych z ruchem pojazdów, polegające na............powodujące trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć kierowcy i pasażerów ubezpieczonego pojazdu.\" Ponieważ jest to napisane malutkim drukiem na odwrocie polisy, więc dopiero teraz się doczytałem. Pozdrawiam. M.M.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Dzięki,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(personal )accident insurance
maciejm
5Personal Injury Cover/Insurance
Simon Poplawski
4casualty insurance
Vladimir Dubisskiy


Discussion entries: 4





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(personal )accident insurance


Explanation:
Warta nazywa to w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych - "Personal accident of driver and passengers(NW) insurance" tak jest na polisie.
M.M.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-16 10:27:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Odszkodowanie z NW dostaję ja i pasażerowie mojego samochodu, lub ja, jako prowadzący jacht i jego załoga. Może to NNW jest płacone komuś komu ja wyrządziłem szkodę, jako kierowca, żeglarz, lekarz, ale przecież to by było OC i wtedy nazywałoby się \"third party insurance\". Pozdrawiam. M.M.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-17 00:29:26 (GMT)
--------------------------------------------------

To jest jednak NW. Na mojej polisie Warty jest napisane:\"NW -Następstwa Nieszczęsliwych Wupadków w wariancie 01/07. Przedmiotem ubezpieczenia są trwałe nastepstwa nieszczęśliwych wypadków zwiazanych z ruchem pojazdów, polegające na............powodujące trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć kierowcy i pasażerów ubezpieczonego pojazdu.\" Ponieważ jest to napisane malutkim drukiem na odwrocie polisy, więc dopiero teraz się doczytałem. Pozdrawiam. M.M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1491
Grading comment
Dzięki,
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EWKA
1 hr
  -> Thank you

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
casualty insurance


Explanation:
or
accident insurance



Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 59

4077 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Personal Injury Cover/Insurance


Explanation:
(w UK)
http://www.which.co.uk/money/insurance/guides/personal-injur...

NW i NNW to to samo:
http://www.radiozet.pl/Programy-Archiwalne/Wszystkie-pytania...

Simon Poplawski
United Kingdom
Native speaker of: Polish