KudoZ home » Polish to English » Other

Zakład Inżynierii Komunalnej

English translation: Buliding Construction Planing Office

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Zakład Inżynierii Komunalnej
English translation:Buliding Construction Planing Office
Entered by: monepi

12:03 Nov 27, 2006
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: Zakład Inżynierii Komunalnej
ZIK
monepi
Buliding Construction Planing Office
Explanation:
Construction Planing Office - Jeśli termin zawierać ma również inżynierię drogową i inne.
Selected response from:

Marek Urban
Poland
Grading comment
Dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Buliding Construction Planing Office
Marek Urban
3(Urban/Town) Infrastructure Authority
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Buliding Construction Planing Office


Explanation:
Construction Planing Office - Jeśli termin zawierać ma również inżynierię drogową i inne.

Marek Urban
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
Dziękuję:)

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Urban/Town) Infrastructure Authority


Explanation:
propozycja na podstawie:

umiejętność projektowania, realizacji i eksploatacji podstawowych systemów infrastruktury technicznej z zakresu: - zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków, - ciepłownictwa i ogrzewnictwa, - wentylacji i klimatyzacji, - gazownictwa, - uzdatniania wody i oczyszczania ścieków, - unieszkodliwiania odpadów i oczyszczania miast,

http://www.pwszciechanow.edu.pl/index.php?option=com_content...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-27 13:04:02 GMT)
--------------------------------------------------

Wyraz "zakład" jest wieloznaczny.
Jeżeli nie chodzi o biuro w Urządzie Miejskim itp., lecz o firmę budującą urządzenia infrastruktury, to wtedy np. infrastructure construction company - z małej litery, jako wyjaśnienie zakresu działania.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 188