KudoZ home » Polish to English » Other

wkładki

English translation: cartridges


10:53 Sep 20, 2007
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: wkładki
włamanie do sklepu
skradziono:
artykuły drogeryjne, kosmetyki, wkładki i maszynki oraz żele do golenia, 588 paczek papierosów

w sądzie nikt nie pamięta o jakie wkładki chodzi. czy w tym kontekście to bedzie chodzić o panty liners czy jakies wkładki do maszynek?
makawa
English translation:cartridges
Explanation:
Moim zdaniem to właśnie ukradli:

http://www.gillettem3power.com/us/home_f.asp

Wkłady do maszynek mają stosunkowo dużą wartość i zajmują mało miejsca. Poza tym pełno ich na Allegro :))

HTH
Selected response from:

inmb
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3cartridges
inmb
4 +1hygienic pads / panty liners
TechWrite
3(panty) liners/(nursing) pads
Maciek Drobka


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(panty) liners/(nursing) pads


Explanation:
Raczej nie do maszynek, bo to wkłady.

Oprócz wkładek higienicznych mogą być też laktacyjne.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  TechWrite: wkładki laktacyjne są rzadziej występującym towarem i zazwyczaj dostępne w sklepach dla matek niż w drogerii... //A co, matka jesteś, że nagle wiesz?? :)
5 mins
  -> Dawno nie byłeś w polskiej drogerii... :o) Ale z częstością występowania masz rację.//Blisko. Moja Żona jest matką karmiącą, a ja robię zakupy. :o)

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wkładki (higieniczne)
hygienic pads / panty liners


Explanation:
myślę, że o to chodzi, a nie o "wkładki" do maszynek, bo do maszynek do golenia są albo żyletki albo nożyki... :)

TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  whole grain
1 hr
  -> thnx!

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
cartridges


Explanation:
Moim zdaniem to właśnie ukradli:

http://www.gillettem3power.com/us/home_f.asp

Wkłady do maszynek mają stosunkowo dużą wartość i zajmują mało miejsca. Poza tym pełno ich na Allegro :))

HTH

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp: jednak się tu przyłączę. Wiem, że ukraść można wszystko, ale mając do wyboru wkładki higieniczne w sporych pudełkach lub malutkie wkłady do maszynek, brałabym te... :)
21 mins
  -> ja też :)); stąd odpowiedź; dzięki!

neutral  Maciek Drobka: Faktycznie, możesz mieć rację. Nie mam pewności, ale to jest prawie agree :o)
25 mins
  -> dzięki!

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): bez żadnych wątpliwości
46 mins
  -> dzięki!

neutral  TechWrite: to są NOŻYKI do maszynek, a nie WKŁAD, i gdzie na podanej stronie sa CARTRIGES?
1 hr
  -> Po wejściu na stronę i naciśnięciu PowerGlide blades pojawia się rzeczony cartridge i zdanie „For more about the cartridge features explore below”. Jeden wkład („cartridge”) w tej akurat konstrukcji zawiera 3 do 5 „blades” czyli zapewne „nożyków”.

agree  skisteeps: Stylistyka i słowotwórstwo policyjno-sądowe to chyba najlepszy materiał dla kabareciarza.
14 hrs