KudoZ home » Polish to English » Other

skład

English translation: store


09:11 Jul 3, 2008
Polish to English translations [PRO]
Other / trading
Polish term or phrase: skład
Chodzi o nietypowe użycie tego słowa - w starym znaczeniu jak np. w nazwie wydawnictwa:
Wydawnictwo Książek do Nabożeństwa i Skład Dewocjonalii - "skład" w sensie "sklep", również mówiło się o aptece - "skład apteczny" lub "skład artykułów kolonialnych" - nie był to magazyn.
JamJest
English translation:store
Explanation:
Przykład:

http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="colonial store...
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję za wszystkie nadesłane odpowiedzi. Po starannym przeanalizowaniu podanych propozycji w OED zdecydowałam się na "store".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5depotDarek Koter
4store
Maciek Drobka
3 +1store-house
Jarosław Napierała


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
store-house


Explanation:
chyba tak, wg paru słowników na to wygląda

Jarosław Napierała
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asia20002: zgadzam się, tylko chyba bez myślnika
2 hrs
  -> true, true ;) - dziękuję :) !

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
store


Explanation:
Przykład:

http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="colonial store...

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415
Grading comment
Dziękuję za wszystkie nadesłane odpowiedzi. Po starannym przeanalizowaniu podanych propozycji w OED zdecydowałam się na "store".

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
depot


Explanation:
depot - skład jako sklep np.
Home Depot- sklep gdzie można kupić wiele rzeczy do gospodarstwa domowego
Office Depot, sklep gdzie można kupić wszystko co potrzebne do przcy w biurze

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-07-03 15:19:38 GMT)
--------------------------------------------------

devotional articles depot

Darek Koter
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4