KudoZ home » Polish to English » Other

sztancowany

English translation: tu: die cut


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:sztancowany
English translation:tu: die cut
Entered by: bARBARA Marszalek

19:34 Nov 9, 2008
Polish to English translations [PRO]
Other / packaging
Polish term or phrase: sztancowany
opakowanie jest sztancowane
bARBARA Marszalek
tu: die cut
Explanation:
IMO, chodzi tu raczej o sztancowanie w znaczeniu wykrawanie,

Wykrawanie (potocznie sztancowanie) – czynność introligatorska polegająca na wykrawaniu z arkusza (lub stosu arkuszy) papieru, kartonu, tektury lub innego podobnego podłoża pożądanego kształtu wyrobu papierniczego lub poligraficznego o skomplikowanych kształtach, których nie można uzyskać za pomocą zwykłego krojenia na gilotynie introligatorskiej.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-11-09 20:44:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.die-cut.pl/

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-11-09 20:52:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.allpack.co.uk/styles.htm

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-11-09 21:08:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.holbox.pl/index.php?section=108
Selected response from:

Iwona2502
Poland
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tu: die cutIwona2502
4press stamped
PanPeter


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
press stamped


Explanation:
chyba chodzi o to, że ono jest wycinane na matrycy prasy

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tu: die cut


Explanation:
IMO, chodzi tu raczej o sztancowanie w znaczeniu wykrawanie,

Wykrawanie (potocznie sztancowanie) – czynność introligatorska polegająca na wykrawaniu z arkusza (lub stosu arkuszy) papieru, kartonu, tektury lub innego podobnego podłoża pożądanego kształtu wyrobu papierniczego lub poligraficznego o skomplikowanych kształtach, których nie można uzyskać za pomocą zwykłego krojenia na gilotynie introligatorskiej.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-11-09 20:44:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.die-cut.pl/

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-11-09 20:52:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.allpack.co.uk/styles.htm

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-11-09 21:08:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.holbox.pl/index.php?section=108


    Reference: http://images.google.pl/images?hl=pl&q=opakowania+sztancowan...
    Reference: http://images.google.pl/images?hl=pl&q=die%20cut%20boxes&lr=...
Iwona2502
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://tinyurl.com/5ddtvo
3 hrs
  -> Dziękuję za poparcie merytoryczne :)