KudoZ home » Polish to English » Other

nieoznakowana/ oznakowac

English translation: unnamed


12:24 Jan 23, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: nieoznakowana/ oznakowac
Preparat odpowiada wymaganiom nieoznakowanej normy producenta. Norme dla preparatu nalezy oznakowac numerem i data...
Co w tym kontekscie pasuje do normy?
Jakub Szacki
Poland
English translation:unnamed
Explanation:
chyba chodzi właśnie o to, że ta norma producenta nie posiada żadnej nazwy czy symbolu
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzieki. Q
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1generic
vaukling
2unnamed
leff


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
unnamed


Explanation:
chyba chodzi właśnie o to, że ta norma producenta nie posiada żadnej nazwy czy symbolu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239
Grading comment
Dzieki. Q

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
generic


Explanation:
moze o to chodzi, ze ta norma nie jest przypisana do konkretnej marki (brand name). Ale juz jako czasownika uzylabym "to mark'.

vaukling
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: chyba tak...
2 hrs