KudoZ home » Polish to English » Other

zdanie - proszę o pomoc

English translation: odpowiedź


07:46 Apr 3, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: zdanie - proszę o pomoc
Ile kosztowal nowy model EEG 4414G np. serii 00013A3 i kiedy zaprzestano jego produkcji?
Monika Rozwarzewska
Poland
English translation:odpowiedź
Explanation:
How much did the new EEG 4414G model(00013A3 series for example)cost and when did they stop producing it.

OK?
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Mała uwaga, do wszystkich zadających pytania :)
Kasia Trzcińska-Draper
5odpowiedź
Maciej Andrzejczak


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
odpowiedź


Explanation:
How much did the new EEG 4414G model(00013A3 series for example)cost and when did they stop producing it.

OK?

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3231

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Mała uwaga, do wszystkich zadających pytania :)


Explanation:
Bardzo proszę o wpisywanie w linijce 'term or phrase' wyrazu lub zwrotu, którego tłumaczenie jest nam potrzebne. Jeżeli mamy kłopot z tzw. 'całym zdaniem', możemy przecież wspomnieć o tym podając kontekst (np. jak przetłumaczone słowo umieścić w zdaniu xxx?)
W ten sposób do glosariusza trafiać będzie mniej dziwolągów, a ci, którzy otrzymują emaile informujące o nowych pytaniach kudoZ od razu będą wiedzieć, czy mogą w czymś pomóc, czy nie.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia
Moderator Pol>Eng

Kasia Trzcińska-Draper
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 202

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
11 hrs
  -> Dzięki :)

agree  Magda Dziadosz
13 hrs
  -> Dziękuję :)