KudoZ home » Polish to English » Other

świąteczne życzenia (wiersz Gałczyńskiego)

English translation: May


15:51 Dec 4, 2003
Polish to English translations [PRO]
/ poetically speaking ...Christmas wishes
Polish term or phrase: świąteczne życzenia (wiersz Gałczyńskiego)
"Aby Święta Bożego Narodzenia
były Bliskością i Spokojem
a Nowy Rok - Dobrym Czasem"
K. I. Gałczyński
życzy Państwu firma X

Być może istnieje opublikowany przekład tego wiersza i można go gdzieś znaleźć? Jeżeli nie, to ogłaszam jednorazowy Przedbożonarodzeniowy Konkurs Poetycki :-))
Aby odzew większy zapewnić, daję dziedzinę Other zamiast Art/Literary
anglista
English translation:May
Explanation:
May this Christmas time
Be a time of closeness / love and peace
And the New Year - a time of goodness

Jakoś tak?
Selected response from:

bartek
Grading comment
No i tak, z powodu przepisów, musiałam sobie to sama przetłumaczyć, bo jeszcze by się kto zgłosił z roszczeniami :-). Niezła zabawa, wyszło mi co najmniej osiem wersjii, i wszystkie prawdziwe!)
Najbliżej mojej koncepcji jest Bartek (poza kudosami będzie nagroda specjalna - tylko niech przyjedzie na pałłał).
Nrabate - życzenia ładne, ale z oryginałem wierszem Twoja wersja ma najmniej wspólnego.

Wszystkim za udział dziękuję i pod Czarodzieja wierszem się podpisuję - tj. chciałam przez to powiedzieć, że życzę Wam przemiłych Świąt i fantastycznego Nowego Roku, albo coś w tym rodzaju.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5I wish...
Yuri Smirnov
4 +1Christmas wishes
nrabate
3May
bartek


Discussion entries: 4





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
świąteczne życzenia (wiersz Gałczyńskiego)
I wish...


Explanation:
I wish this Christmas to be
A season of closeness and peace,
And the New Year - a good time.


Yuri Smirnov
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 402

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
świąteczne życzenia (wiersz Gałczyńskiego)
May


Explanation:
May this Christmas time
Be a time of closeness / love and peace
And the New Year - a time of goodness

Jakoś tak?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
No i tak, z powodu przepisów, musiałam sobie to sama przetłumaczyć, bo jeszcze by się kto zgłosił z roszczeniami :-). Niezła zabawa, wyszło mi co najmniej osiem wersjii, i wszystkie prawdziwe!)
Najbliżej mojej koncepcji jest Bartek (poza kudosami będzie nagroda specjalna - tylko niech przyjedzie na pałłał).
Nrabate - życzenia ładne, ale z oryginałem wierszem Twoja wersja ma najmniej wspólnego.

Wszystkim za udział dziękuję i pod Czarodzieja wierszem się podpisuję - tj. chciałam przez to powiedzieć, że życzę Wam przemiłych Świąt i fantastycznego Nowego Roku, albo coś w tym rodzaju.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
świąteczne życzenia (wiersz Gałczyńskiego)
Christmas wishes


Explanation:
May this Christmas
be the time of friendship and peace,
and the New Year the time of prosperity

nrabate
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1435

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak: o!
3 hrs