KudoZ home » Polish to English » Other

zadanie inwestycyjne

English translation: project


10:02 Dec 16, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: zadanie inwestycyjne
wykonanie zadania inwestycyjnego w ramach kontraktu...
emis
English translation:project
Explanation:
.
Selected response from:

kingusia
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5projectkingusia
4 +2investment task
bartek
5plant
Immo


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
investment task


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
4 mins

agree  jamajka
4 mins

neutral  Andrzej Lejman: IMHO to kalka PL>EN, wystarczy wpisać do gugla i zobaczyć, co wychodzi.
12 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
project


Explanation:
.

kingusia
Poland
PRO pts in pair: 154
Grading comment
Dziękuję wszystkim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Romuald Pawlikowski: trochę za ogólne bez "investment"
2 mins
  -> moim zdaniem po ang. "investment" kojarzy się z inwestycjami finansowymi, a inwestycje np. budowlane czy inne w śr. trw. to raczej "capital expenditure"

agree  Andrzej Lejman: Jeżli chodzi o inwestycje budowlane/przemysłowe itp., jak najbardziej.
4 mins
  -> o to mi właśnie chodzi

agree  jo_loop: investment project
48 mins

agree  Monika Pilecka: investment project :-)
1 hr

agree  Elzbieta Pulawska: myślę, że wystarczy sam project, bo przecież nie występuje on tu na pewno bez kontekstu
5 hrs

agree  threpence: Investment project wg. Słownika Handlowego PWE Neyman/Kozierkiewicz/Puławski
2109 days

54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
plant


Explanation:
mozna jeszcze dodac opcje 'plant' jesli chodzi np o zalozenie nowej fabryki np w obcym kraju to tez jest zdanie inwestycyjne
wielokrotnie slyszalam jak uzywano tego terminu w miejscu mojej pracy. Pracuje w firmie japonskiej.

Immo
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elzbieta Pulawska: Gdybym była złośliwa, to zapytałabym, od kiedy to Japończy są ekspertami w dziedzinie języka angielskiego?
4 hrs