KudoZ home » Polish to English » Other

realioznastwo

English translation: the British and American Life & Institutions


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:realioznawstwo (tu: przedmiot na filologii angielskiej)
English translation:the British and American Life & Institutions
Entered by: Kasia Trzcińska-Draper

10:58 Dec 17, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: realioznastwo
Nazwa przedmiotu z anglicystyki (licencjat). Nie posiadam niestety żadnych innych informacji.
Eva Hussain
Australia
British/American Life and Institutions
Explanation:
bylo kilka razy

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 11:01:27 (GMT)
--------------------------------------------------

ooo, nawet dzisiaj bylo http://www.proz.com/?sp=h&id=596263&keyword=realioznawst
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
No właśnie, było, ale jak się nie umie po polsku pisać (czyli spelować jak mówią moi australijscy klienci), to i nawet tego co było nie można znaleźć!

I jeszcze jedno przysłowie: kto pierwszy ten lepszy. Dzięki za pomoc!

Ewa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2British/American Life and Institutions
MonikaSojka
3the British and American Life & Institutions
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
British/American Life and Institutions


Explanation:
bylo kilka razy

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 11:01:27 (GMT)
--------------------------------------------------

ooo, nawet dzisiaj bylo http://www.proz.com/?sp=h&id=596263&keyword=realioznawst

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 603
Grading comment
No właśnie, było, ale jak się nie umie po polsku pisać (czyli spelować jak mówią moi australijscy klienci), to i nawet tego co było nie można znaleźć!

I jeszcze jedno przysłowie: kto pierwszy ten lepszy. Dzięki za pomoc!

Ewa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: ehm ... :-) Powracającemu chwała :-)
1 min

agree  Anna Bittner
2 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the British and American Life & Institutions


Explanation:
było gdzieś dzisiaj

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045