KudoZ home » Polish to English » Other

uchwyty do kwiatów (na trumnie)

English translation: flower holders

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:uchwyty do kwiatów
English translation:flower holders
Entered by: anglista

19:20 Jan 8, 2004
Polish to English translations [PRO]
/ funeral services
Polish term or phrase: uchwyty do kwiatów (na trumnie)
trumna w tradycyjnym kształcie typu kaseta wykonana w jednorodnym kolorze z uchwytami do kwiatów
anglista
flower holders
Explanation:
Po prostu
Selected response from:

Aleksandra Brewer
New Zealand
Grading comment
Najciemniej pod latarnią. Dziękuję.
Osobne podziękowania koledze JR za link. Nic więcej niestety nie mogę zdziałać.

tu jest dość ciekawy link: www.wearvalley.gov.uk/living/cemeteries/media/ Bereavement_Services_Handbook%20.pdf
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3flower holders
Aleksandra Brewer
3wreatholders
Astro Jaroslaw Rutkowski


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
uchwyty do kwiatów (na trumnie)
flower holders


Explanation:
Po prostu

Aleksandra Brewer
New Zealand
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Najciemniej pod latarnią. Dziękuję.
Osobne podziękowania koledze JR za link. Nic więcej niestety nie mogę zdziałać.

tu jest dość ciekawy link: www.wearvalley.gov.uk/living/cemeteries/media/ Bereavement_Services_Handbook%20.pdf

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz
1 min

agree  Maciej Andrzejczak
3 mins

agree  bartek
52 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wreatholders


Explanation:
link punkty 8 i 9

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-08 20:31:56 (GMT)
--------------------------------------------------

albo wreath holders, jeśli pisane osobno


    Reference: http://www.johnwilde.co.uk/johnwildecat/txtidx.htm
Astro Jaroslaw Rutkowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 399