KudoZ home » Polish to English » Printing & Publishing

opracowanie plastyczne

English translation: layout (and editing)


11:37 Feb 16, 2009
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Printing & Publishing
Polish term or phrase: opracowanie plastyczne
pozycja w stopce pewnego wydawnictwa: Opracowanie plastyczne i skład
nadmieniam, że w stopce tej jest też osobna pozycja 'projekt graficzny'
jacek o
English translation:layout (and editing)
Explanation:
Opracowanie plastyczne tyczy sie calosci wygladu stron -y, danej broszury lub gazety.
Selected response from:

crooleak
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1layout (and editing)crooleak
4graphic design
clairee
3art design
M.A.B.


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
art design


Explanation:
Taka pierwsza myśl... Może w tą stronę?

--------------------------------------------------
Note added at   10 min (2009-02-16 11:47:42 GMT)
--------------------------------------------------

Druga myśl, skoro osobno jest "projekt graficzny": art editor
http://www.google.pl/search?q="art editor

M.A.B.
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
layout (and editing)


Explanation:
Opracowanie plastyczne tyczy sie calosci wygladu stron -y, danej broszury lub gazety.

Example sentence(s):
  • He created a new layout for our booklet.

    Reference: http://www.answers.com/layout
crooleak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Chmiel
4 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
graphic design


Explanation:
graphic designer/ graphic operator - osobwo




--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2009-02-16 21:27:04 GMT)
--------------------------------------------------

osobOwo* ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2009-02-17 15:53:53 GMT)
--------------------------------------------------

wtedy projekt graficzny to właśnie "art design"; "art" w odróznieniu od just "graphic"; taka była moja idea


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Graphic_design
clairee
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: ale jak odróżnić od 'projektu graficznego'?