KudoZ home » Polish to English » Psychology

neguje osobę ojca

English translation: rejects the father


14:11 Feb 10, 2012
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / opinia psych dziecka
Polish term or phrase: neguje osobę ojca
2 letnie dziecko ojciec w angli, matka w Polsce, ojciec przyjezdza na widzenia z dzieckiem do Polski.

Matka jest zaniepokojona faktem, iż dziecko neguje osobe ojca, co ma miejsce od czasu pobytu ojca w Polsce.
Powyższe ujawnia się stale powtarzajqca sie negacją, iż nie chce do taty.
IwonaWoj
United Kingdom
English translation:rejects the father
Explanation:
Wydaje mi się, że o to chodzi w tym kontekście. Nie "denies", bo raczej nie chodzi o zaprzeczenie ojcostwa, tylko że dosłownie "nie chce do taty".
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4rejects the father
Hanna Burdon
3denies his/her father
Pawel Jelonkiewicz


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
denies his/her father


Explanation:
...based on Chretien's grail story, but the child denies his father:...
http://www.jstor.org/pss/2872142?searchUrl=/action/doBasicSe...

What loving child denies their Father due to a lack of physical presence?
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090820001851AA...

...children deny their father...
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1390544/pg1

Pawel Jelonkiewicz
United Kingdom
Native speaker of: Polish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
rejects the father


Explanation:
Wydaje mi się, że o to chodzi w tym kontekście. Nie "denies", bo raczej nie chodzi o zaprzeczenie ojcostwa, tylko że dosłownie "nie chce do taty".

Hanna Burdon
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
4 hrs

agree  annabc
7 hrs

agree  Polangmar
8 hrs

agree  Dariusz Saczuk
1 day11 hrs