KudoZ home » Polish to English » Science

wiązać (kwasy żółciowe)

English translation: bind (bile acids)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wiązać (kwasy żółciowe)
English translation:bind (bile acids)
Entered by: vladex

20:03 Jan 19, 2004
Polish to English translations [PRO]
Science / dietetyka
Polish term or phrase: wiązać (kwasy żółciowe)
błonnik (pokarmowy) może np. wiązać kwasy żółciowe (bile acids) - jakieś zamroczenie mnie dopadło i już nie wiem, jakie słowo wybrać
vladex
bind (bile acids)
Explanation:
ale mnie troche speszyles. Czy aby na pewno?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-19 20:19:28 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba jednak tak:
www.nal.usda.gov/ttic/tektran/data/ 000010/67/0000106761.html
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
uff!!! już mi te wszystkie bind, bond, link :-) i jeszcze coś zaczęły przed oczami pląsać tak, że całkiem ogłupłem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2bind (bile acids)
Jakub Szacki
3bond (bile acids)
awdotia


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
bind (bile acids)


Explanation:
ale mnie troche speszyles. Czy aby na pewno?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-19 20:19:28 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba jednak tak:
www.nal.usda.gov/ttic/tektran/data/ 000010/67/0000106761.html

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869
Grading comment
uff!!! już mi te wszystkie bind, bond, link :-) i jeszcze coś zaczęły przed oczami pląsać tak, że całkiem ogłupłem

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: tak tak
7 mins

agree  nrabate
38 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wiązać (kwasy żółciowe)
bond (bile acids)


Explanation:
slownik techniczny polsko-angielski

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 515