ładunek dopływający

English translation: influent load

Polish to English translations [PRO]
Science - Science (general)
Polish term or phrase: ładunek dopływający
w tabelce z pracy naukowej dotyczącej zbiornika włocławskiego;
"Łączna ilość fosforu i azotu skumulowana w Zbiorniku w okresie od xxx do xxx.
ładunek dopływający w tys. ton
ładunek wypływający w tys. ton"
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
English translation:influent load
Explanation:
...ewentualnie "incoming load"

Przykładowe zdania (z poniższych linków):

"Prior to aeration, the influent nitrogen load in the wastewater..."

"With the excess sludge, approx. 80 % of the P-influent load is extracted.

Selected response from:

Ilona Koperek
Poland
Grading comment
moim zdaniem obydwie odpowiedzi są poprawne; niestety punkty mogę przydzielić tylko jednej, ale podziękowania zarówno dla Ilony, jak i Andrzeja
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4influent load
Ilona Koperek
4inflowing load
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inflowing load


Explanation:
według życzenia ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

3 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
influent load


Explanation:
...ewentualnie "incoming load"

Przykładowe zdania (z poniższych linków):

"Prior to aeration, the influent nitrogen load in the wastewater..."

"With the excess sludge, approx. 80 % of the P-influent load is extracted.




    Reference: http://www.ingentaconnect.com/content/tandf/envt/1999/000000...
    Reference: http://iczn.org/research-curation/research/projects/phosphat...
Ilona Koperek
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
moim zdaniem obydwie odpowiedzi są poprawne; niestety punkty mogę przydzielić tylko jednej, ale podziękowania zarówno dla Ilony, jak i Andrzeja