KudoZ home » Polish to English » Ships, Sailing, Maritime

rura przekładniowo-obrotowa

English translation: a hollow transfer shaft with externally toothed extremity


09:22 Nov 18, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
Polish term or phrase: rura przekładniowo-obrotowa
Pędnik strumieniowy statku morskiego ma obudowę dennikową wirnika przedniego (2), osadzonego na rurze poboru mocy i przechodzącego za pośrednictwem skrzyni przekładniowej w rurę przekładniowo-obrotową wirnika tylnego (3).
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:a hollow transfer shaft with externally toothed extremity
Explanation:
a bearing supported hollow transfer shaft with... , tj. wał (w postaci tulei ułożyskowanej) przekazujący moc na pędnik z odcinkiem zębatym na końcu (to już wnioskuję z dalszej części - odcinek zębowości, dobre!).
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hollow drive and transmission shaft of aft-propeller
Marian Krzymiński
3a hollow transfer shaft with externally toothed extremityA.G.


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a hollow transfer shaft with externally toothed extremity


Explanation:
a bearing supported hollow transfer shaft with... , tj. wał (w postaci tulei ułożyskowanej) przekazujący moc na pędnik z odcinkiem zębatym na końcu (to już wnioskuję z dalszej części - odcinek zębowości, dobre!).

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Grading comment
dziękuję

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hollow drive and transmission shaft of aft-propeller


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: p. Marianie, to nie jest krytyczna uwaga. Myślę, że tu powinniśmy pomóc razem. Drive and transmission wydaje się redundant; aft nie jest IMO najlepsze, bo pędniki są jeden za drugim (nie w sensie aft, fore)
7 hrs